五夜講場 - 哲學有偈傾 2021:由啟蒙開始……

3 000 意见 235K

理性是甚麼?在啟蒙時期,人類曾經高舉理性,彷彿看見神權遮蓋天地之後的希望。但理性是否真的完美?有哲學家提倡啟蒙,但亦有哲學家認為有盲點,理性其實不能說明一切。浪漫主義者、叔本華和尼采如是說。亦有哲學家認為啟蒙自相矛盾,啟蒙希望解放人煩,但卻反過來囚禁人類,法蘭克福學派是這麼的認為。還有哲學家認為人類需要不是理性,而是另有出路。

主持:
關灝泉(香港中文大學哲學系博士生)
李康廷(香港中文大學哲學系博士)
甘朗賢(香港中文大學哲學系碩士)
李敬恒(明愛專上學院人文及語言學院高級講師)
楊俊賢(柏林洪堡大學/倫敦國王學院博士生)

2021年5月24日
星期一11:00pm
港台電視31

评论

  1. Nolan Szeto
    Nolan Szeto
    3 天 前

    47:05 請問如(遇)地 係咩字?(字幕寫如實) 聽咗幾次都get唔到

  2. 挑戰無影片一千訂閱我叫Max
    挑戰無影片一千訂閱我叫Max
    5 天 前

    來啟蒙~

  3. Paris Wu
    Paris Wu
    8 天 前

    支持

  4. 당신의 영혼을 편안하게  - Relax Your Soul
    당신의 영혼을 편안하게 - Relax Your Soul
    8 天 前

    Remember, it's just a bad day, not a bad life. Keep smiling everyone :)

  5. 海參威子
    海參威子
    8 天 前

    係你地出現之後,我愛上左五夜講埸!

  6. 香港
    香港
    9 天 前

    係香港不是生活已是生存

  7. Chak Yin
    Chak Yin
    9 天 前

    有得睇🥰

  8. Yip Justin
    Yip Justin
    10 天 前

    51:00 so called western society nowadays.

  9. Philip Wong
    Philip Wong
    10 天 前

    在 youtube 遇上今一輯,被「理性幫唔幫到你」吸引,仔細的聽,但從頭到尾就是等不到「理性的定義」出現,說不定在從前的《哲學有偈傾》已介紹過,算了吧 。再看清楚標題,原來是「由啟蒙開始...」, 雖然題材是理性 。 好吧!就修正對今一輯的期望,定為「在 前啟蒙時期 至 啟蒙時期 的 context❨語境❩之下,在西方,理性發展的大概」。我不懂哲學,心想這個修正應算是合情合理吧:先要有個「坊間的人都是如此這般的説法」打底,才再出發 ❨去自作理解❩。如是我云 。

  10. Kwokwah Liu
    Kwokwah Liu
    10 天 前

    法輪功,真善忍。

  11. lap lo
    lap lo
    11 天 前

    有啲唔慣大家咁正經講野 :)

  12. katie yip
    katie yip
    11 天 前

    支持!!!

  13. ENDY CHOW
    ENDY CHOW
    12 天 前

  14. Chark Chung Lai
    Chark Chung Lai
    12 天 前

    2888

  15. Pat Kor
    Pat Kor
    12 天 前

    好事✨🙏🙏🏿✨

  16. Lok Yu
    Lok Yu
    12 天 前

    四哥世一

  17. Amigo Leung
    Amigo Leung
    13 天 前

    支持

  18. 鹽嫂
    鹽嫂
    13 天 前

    ❤️

  19. 傾城
    傾城
    13 天 前

    啟蒙,就是人之脫離自己所加之於自己的不成熟狀態。若無他人的引導就無法運用自己的理性,這為之不成熟。若這不成熟不是因為人沒有理性,而只是因為人沒有獨自使用這理性的決心和勇氣的話,則這種不成熟就是自招的了。勇於求知!敢於運用自己的理性吧!這就是啟蒙的格言。 Enlightenment is man’s release from his self-incurred tutelage. Tutelage is man’s inability to make use of his understanding without direction from another. Self-incurred is this tutelage when its cause lies not in lack of reason but in lack of resolution and courage to use it without direction from another. Sapere aude! ‘Have courage to use your own reason!’- that is the motto of enlightenment. (Answering the Question: What is Enlightenment?) Aufklärung ist der Ausgang des Menschen aus seiner selbst verschuldeten Unmündigkeit. Unmündigkeit ist das Unvermögen, sich seines Verstandes ohne Leitung eines anderen zu bedienen. Selbstverschuldet ist diese Unmündigkeit, wenn die Ursache derselben nicht am Mangel des Verstandes, sondern der Entschließung und des Mutes liegt, sich seiner ohne Leitung eines anderen zu bedienen. Sapere aude! Habe Mut dich deines eigenen Verstandes zu bedienen! ist also der Wahlspruch der Aufklärung.﹙Beantwortung der Frage: Was ist Aufklärung?﹚

  20. 傾城
    傾城
    13 天 前

    撐!!!!支持!!!!我愛鹽叔叔!!!

  21. Carlos Veloso
    Carlos Veloso
    13 天 前

    I don't believe in any religion. Bullshit

  22. Yui kai Li
    Yui kai Li
    13 天 前

    唔需要啟蒙 日冇時間得閒嘅時候 佢成日都要睇住raid o 2 take strong Loss 一個精神病人同埋 管冶殺人犯曬入法嗰個係 千萬1最即改過嘅最叻嗰個 千簽中揀一超進 佢日日都係得閒啦無所事事以為人哋都係嗰啲咁嘅嘢 唔係翻譯背叛咗佢 真係冇可能嘅 你知呢嗰份始終有日去講啱一個嘅咁佢就唔使轉個人就全部唔誠實一百個人有個鐘都唔一百次都係唔食誠得唔再咁簡單 ))) 死口唔認 佢改得好清楚喎你嗰度改變再有再有再有嘅人權啦同埋好似好似名孔 校都唔係話唔鍾意到道㗎 再過多三百年呀好似係改變唔到㗎佢話嗰啲今次呢無所事事亂諗嘢最重要最重要最重嗰啲 朋友文章 又去沖前世㗎冇辦法好在趕得 算商 佢話你講多次就夠㗎啦講咗十節到 佢死牛一邊頸或者最低唔要我去提醒自己上去就%50 得唔係咁你就不不切實際嘅荒謬嚟㗎 佢正義嘅朋友畀啲人哋講下得唔得唔得出門口就啱啱先入缺乏直教 邊一日都預估計扭計 你PC幫約 連你都死埋呀 唔算數呀 全部任何人總統咁樣人哋就算係客人不必讀必個個都話佢成日唔低呀有冇咁嘅能力你講咁多人我都未夠佢係假 一束口點就點樣畀人故事室正規嘅飯你個少少呀佢直接都係改變曬佢知道佢 冇再所有科學 根本就自身難波去計算傳奇全部失敗一口氣雖然佢仲可以行前後再唔畀 99%$人食曬唔多食到人政喇50% 政治一個藉口得閃去咩法規係比較淺$人勁多一百倍 喎 去似喺發夢之中呀 係呀估計係冇用佢嗰度都有用嘅嘢 我而經驗 家$99 到個個都係不敵政30% 因為我都解釋過㗎係發人都話唔使夠個夠你哋成日祈禱呀有咩咁嘅沒正正能力唔係人笑大笑嚟㗎 佢想你呃發展機會想你唔搵唔到你家有經驗想第日轉畀面都簽埋嗰知邊個應字 直我0.33完都冇一出門口就✓✓✓✓✓✓✓畀咗正至 照政大人大大 呀真㗎如果唔係招呼佢叫佢問嗰個好大隻都係假橋峰嚟㗎 笑傲江湖一出門口就啱OoO。0咗自己呀真嘅假峰妒分係 假功救返你嗰個乜嘢半 真神探都係真嘅但 人係已經妒曬㗎 我都話佢啲情況 上人哋救唔到嘅等你香噴噴完啲食埋囉300$ 個貓咪大做假 己妒貪自大 佢想我一兩個percent菲律笑度跟住你等你同佢合作嗰啲係冇用紙做戲 你唔好話我唔成日阿做假戲我都知個底 嗰成為超級無敵做0、27。% 哋去咗之後呀仲嗌咗同佢做唔到開善堂笑大變笑 到中劇中戲 做幾多錢都係辦法全部play大假口呀嘛同 埋呀你直接 Delete曬全部唔認呀我當我講錯咗呀 delete 我昨改Let畀政府嘅 我退棋 一兩三成冇事㗎 人的情報好喺手度有實有實際嘅企喺度 有錢人 佢畀38個人全世食咗喇食咗喇→全已經唔再成日誠入唔入個客人不誠心 笑笑下 有冇料到呀我同我畀少少投Let算啦政府 否則搵差人嚟講以為我以為我大話非謗 哋 嘟一聲重我只係知 容'鳳書 觀塘茶果嶺嗰個三四樓 知佢係要死牛一問有冇咩特別異功能 佢成日叫唔好信心搵一兩個外國人呀揸住個手機 咗人員係一通控笑play錯混 ( 你點呀同日本比較好都唔好同佢比較每 一個士兵一個笑話 比較同其他人都 哋急冇得比㗎 點打虎頭蛇尾呀 都可以係夢嘅相你唔中都有六千個護照去就全部頭畀你 呀如果係你嘅你就唔使諗)

  23. Camuses DL
    Camuses DL
    13 天 前

    welcome back!

  24. yu yu
    yu yu
    13 天 前

    港台可唔可加入英語字幕,好想學當中既用詞

    1. Yip Kwan Chung
      Yip Kwan Chung
      10 天 前

      +1 港台有其他節目是粵語+英語字幕

  25. siu wah chan
    siu wah chan
    13 天 前

    好青年潔淨版

  26. Kklllo Lau
    Kklllo Lau
    13 天 前

    養份!係養份呀

  27. Patrick Lui
    Patrick Lui
    13 天 前

    支持!!

  28. Kwok Chui Yee
    Kwok Chui Yee
    14 天 前

    見到你哋著咁多衫 覺得好熱lol

  29. 艾倫風
    艾倫風
    14 天 前

    理性基於現實,感性來自主觀? 任何是走極端也不好,中庸之道才是大道。 今天的所有科技也是過去的人,由無到有不單單是理性,人追尋夢想是感性的。

  30. chuncheong shum
    chuncheong shum
    14 天 前

    反而我覺得而家呢代係感情方面太過理性,導致兩性關係越來越差,結婚率只會越黎越低。理性其實唔一定係好事,至少唔係每一個位都適合應用理性邏輯思維。

    1. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      13 天 前

      嗰啲系生活压力造成嘅

  31. KK HO
    KK HO
    14 天 前

    五夜講場嘉賓陳文豪 《理有理講》的作者陳文豪為物理學博士,在浸大進修第二個研究宗教哲學的哲學博士學位,在華人教會之內實屬罕見。在書中亦有提及他的信仰經歷及對科學與宗教對話的熱情。同類型的書籍,在華人教會圈子內其實不能算少,但土生土長的香港基督教科學家就相對較少。

    1. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      7 天 前

      我就觉得,人类喺宇宙永续存在,呢个既系人类文明嘅终极目标,亦都系科学嘅使命。所以道德价值观应该企喺人类文明嘅高度嚟做终极评判,而唔需要宗教嚟教导正邪善恶。毕竟宗教神学自身不可验证,都带有虚伪,只系为统治者服务。 高低文明之间存在“优胜劣汰”,噉未必就系完全罪恶。当然头号文明之间嘅冲突一定要避免,否则人类文明可能畀终结,一切发展、争斗就毫无意义。

    2. Philip Wong
      Philip Wong
      7 天 前

      同志仍需努力!💪 。

    3. Philip Wong
      Philip Wong
      7 天 前

      @Omiga Aleph 🤔

    4. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      7 天 前

      @Philip Wong 摒弃“神的启示”,主张个人思考顿悟,噉唔正系人类文明嘅进步咩?就算宗教预设神嘅存在,都唔会畀人类文明带嚟咩真实意义。世界观自有科学嚟探索,科学哲学嚟思考;以人类文明可持续发展作为普适价值,一切善恶正邪就都可以有评判标准,而根本唔需要“神的指示”。

    5. Philip Wong
      Philip Wong
      8 天 前

      這又回到那句老話:自由 ❨及其意志❩ 是自主作選擇的能力,它建基於責任 ❨對所作選擇負責❩ 。

  32. Star 8
    Star 8
    14 天 前

    愛唔愛神同愛唔愛國係一樣,理性不存在

    1. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      13 天 前

      爱应该系发自心底嘅,而唔应该外界强行要求,尤其反对用恐吓、暴力嚟逼人去“爱”--噉样只会生恨!

  33. Bee Bee
    Bee Bee
    14 天 前

    很幸运的是,此节目能在这个宣扬思考即痛苦的世界出现。香港电台加油!

  34. Walter Chan
    Walter Chan
    14 天 前

    港台好高質素嘅節目!

  35. M
    M
    15 天 前

    精神食糧返嚟喇😃

  36. chan meg
    chan meg
    15 天 前

    好高興見到大家🤩

  37. Kong Liew
    Kong Liew
    15 天 前

    Andrew cheah intervew

  38. THEanovah
    THEanovah
    15 天 前

    遲啲只可以講馬克思列寧主義同毛澤東思想。

    1. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      13 天 前

      马哲毛论只系人事博弈之术,而非真理之道。话说人类社会有冇真正客观嘅真理?我认为冇,只有利益博弈。天道真理仲系要喺数理科学度搵,形而上学、科学哲学就唔系马哲毛论可以代替嘅。

  39. 范梓浩
    范梓浩
    15 天 前

    好正啊今集,盐叔和四哥都有出现

  40. Shea Shea
    Shea Shea
    15 天 前

    一定支持!五夜講場長做長有💪🏻❤️

  41. Vincent Au
    Vincent Au
    15 天 前

    第一次了解工具理性来自寇比力克的《2001太空漫游》,里面的AI为了实现人类探索宇宙的终极目标,理性到不惜杀害飞船里的操作人员来达到一个更伟大的目的

  42. 我雖勢弱言輕決不虛作無聲
    我雖勢弱言輕決不虛作無聲
    15 天 前

    如四哥話齋 藝術品會衝擊你固有嘅概念 咁對我嚟講 你哋同埋哲學有偈傾就係我嘅藝術品

  43. Veronica Kam
    Veronica Kam
    15 天 前

    好高興又見到各位做節目。

  44. Xin Jin
    Xin Jin
    15 天 前

    《哲学家》在民间叫做《马后炮》

    1. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      13 天 前

      哲学唔系用嚟探索、预言真理嘅,而只系为数理科学嘅“作品”做整理装裱

  45. 817lemon
    817lemon
    15 天 前

    感謝 上帝憐憫 女孩隻眼冇事 感謝神恩 💥🙏💥🌹👁🌹🌹🌐

  46. leolaw624
    leolaw624
    15 天 前

    support!!

  47. Yannie Leung
    Yannie Leung
    16 天 前

    恭喜!即刻like咗再睇

  48. B C
    B C
    16 天 前

    支持 五夜講場

  49. Wilson Ho
    Wilson Ho
    16 天 前

    竟然出得到新一季!支持!

  50. Arashi
    Arashi
    16 天 前

    任何嘢都唔應該走向極端, 唔需要絕對理性或絕對反理性

    1. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      13 天 前

      感性系天生本能,理性系后天培养嘅。所以人有人性,唔会绝对理性。就算好似数学噉,睇落绝对理性,但其实数学就系一门逻辑嘅艺术,好讲创造性。喺欧洲文化,数学、音乐、绘画有唔少相互渗透。有部奇书就系讲G(哥德尔)E(埃舍尔)B(巴赫),集异璧之大成

  51. one1wong
    one1wong
    16 天 前

    只要有一小執人有權力。冇理性就完了。

  52. Yiu Wum Cheong tim_yiu
    Yiu Wum Cheong tim_yiu
    16 天 前

    今次透過講啟蒙主義而帶出理性主義既限制,更觸及後理代思潮。不過我認為當討論當代理性主義發展的應赏加入用结構主義為切入點,可能更有討論空間。

  53. share pdf
    share pdf
    16 天 前

    哲學是否完全為了全盤推翻其他哲學而存在呢?

    1. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      16 天 前

      哲学就系“爱智慧”,所以应该系开放包容嘅。自诩“老子至系真理”嗰啲都系假哲学,因为思维停止,哲学就死。

  54. share pdf
    share pdf
    16 天 前

    如果理性我定義為多元思考,本身使用能量多元,而不是單一盲點,為人類帶來幸福感因為供應需求平衡,人本身為什麼待代數入唔同數字值位呢?理性思考,而代入數字的中間包括既野為答案,所以人不同經驗不同工具,在工具衝突下又怎能和平幸福呢? 其實香港教育好洗腦,可唔可以改改佢呀,依啲字眼俾人聽到又引用,作引用去攻擊人別人的理性,是不是又目標呢,之點解討論都冇同一概念而產生衝突,討論為咩。為討論而產生悲劇。

  55. Clare Chan
    Clare Chan
    16 天 前

    離開主的路,個個人用自己的理性處事,所以秩序大亂...

    1. again Smile
      again Smile
      8 天 前

      有人控制主, 以主的名義, 要所有人以非理性去服從處事, 所以個個變成有秩序等被屠宰的羊。

  56. sze mang chan
    sze mang chan
    16 天 前

    支持

  57. L Xin
    L Xin
    17 天 前

    呢個節目做得好好,好在將哲學講得淺啲生活化啲,我無乜底都可以有收穫。

  58. Yang Li
    Yang Li
    17 天 前

    仲以为个节目无左,,

    1. jerry peter
      jerry peter
      8 天 前

      你好,很高興認識你,你今天過得怎麼樣,你在你的個人資料上看起來真的很好,你的家人希望他們沒事嗎?🌹🌹🌹

  59. Nicht nichts
    Nicht nichts
    17 天 前

    太開心啦,仲有新嘅五夜講揚睇,又見到靚仔版嘅荼毒室成員😄

  60. seed apple
    seed apple
    17 天 前

    今集條聲好細聲..... 只係我問題嗎?

    1. Yip Kwan Chung
      Yip Kwan Chung
      10 天 前

      收音方面不嬲都差

  61. yan leung
    yan leung
    17 天 前

    support 🤗🤗

  62. Durban Kwan
    Durban Kwan
    17 天 前

    幾年前看到的一套電影 哭泣的尼采 ,不知道劇情是真的嗎?

  63. Lai Long Yuen
    Lai Long Yuen
    17 天 前

    Add oil

  64. Durban Kwan
    Durban Kwan
    18 天 前

    懇請各位介紹krishnamurtis 給廣大市民認識。多謝各位主持及嘉賓。

  65. Cheung無
    Cheung無
    18 天 前

    咁多位師兄終於歸位啦!😭👏👏

  66. Ricky trialerrors
    Ricky trialerrors
    18 天 前

    睇到正經嘅荼毒公子們好搞笑👻

  67. Edward Lee
    Edward Lee
    18 天 前

    05:14 法蘭克福學派 Frankfurt School 08:14 康德 Immanuel Kant 09:45 笛卡兒 René Descartes 史賓諾莎 Baruch Spinoza 萊布尼茲 Gottfried Wilhelm Leibniz 10:05 杜斯妥也夫斯基 Fyodor Dostoevsky 20:44 浪漫主義 Romanticism 23:46 叔本華 Arthur Schopenhauer 尼采 Friedrich Nietzsche 24:53 佛洛伊德 Sigmund Freud 25:17 柏拉圖 Plato 29:45 馬克思韋伯 Max Karl Emil Weber 32:57 福特主義 Fordism 34:44 霍克海默 Max Horkheimer 阿多諾 Theodor W. Adorno 46:58 卡夫卡 Franz Kafka 49:15 哈伯瑪斯 Jürgen Habermas 50:03 德里達 Jacques Derrida 傅柯 Michel Foucault

    1. DAN CHUNG
      DAN CHUNG
      12 天 前

    2. 傾城
      傾城
      13 天 前

      謝謝總結 辛苦了

    3. Franca Siu
      Franca Siu
      15 天 前

      :.

    4. Franca Siu
      Franca Siu
      15 天 前

      :..一一.:

  68. Seesea Wind
    Seesea Wind
    18 天 前

    幾驚從此冇得聽

  69. Szek Wong
    Szek Wong
    18 天 前

    有啲細聲喎

    1. sys
      sys
      16 天 前

      你试下调大细声。我係用手机看,声音正常,我才开一半!

  70. 振魂石
    振魂石
    18 天 前

    人的思考,代替神的启示

    1. ericng5hk
      ericng5hk
      13 天 前

      由頭到尾都沒有神的啟示。

  71. Jo Jo
    Jo Jo
    18 天 前

    好開心 又有新一季 ,1小時真係唔夠喉

  72. ty m
    ty m
    18 天 前

    50:45 字幕打錯咗,Roger講嘅係Habermas 唔係 Horkheimer

  73. Kingvin Ng
    Kingvin Ng
    18 天 前

    個節目搞緊二元對立,邏輯vs概念,概念就永遠冇咩現實層面既例子證明,講得概念性就一半半既有效性,好似係又好似唔係,又有人話咩希特拉係理性,跟佢果套就個個都冇特性,我個參照物係北歐,起碼人地賺到錢唔會感謝地產商/項目,或感謝希特拉,而係感謝科學感謝社會,你覺得大陸人香港人北歐人邊d更加似迷信?都係人類所組成既社會但個效能差咁遠?邏輯既有效性係高達≧99%,概念與邏輯係現實層面根本係差天共地,起樓用概念/希特拉神去起會點樣,參考深圳樓,根本係危樓

    1. Omiga Aleph
      Omiga Aleph
      16 天 前

      我觉得,逻辑系求真嘅思维(诡辩就系求假嘅思维,所以诡辩只系用嚟斗嘴,唔会有真知)。逻辑系从概念标准化、命题形式化开始嘅,睇清楚思维嘅每一步,避免自相矛盾,并且将思维过程规范化。 但华夏思想文化唔系以逻辑为基础嘅,而系威权崇拜作为思维准则:崇拜皇权、神佛、“圣人”,将威权言论当成真理,从来唔会质疑。所以华夏文化本质就系非理性嘅。

  74. Chan Ken
    Chan Ken
    18 天 前

    恕我孤陋寡聞,哲學博士係咪要讀好多年,我見阿泉讀咗好耐咁

    1. coldplayer
      coldplayer
      16 天 前

      睇下嚴叔,讀左12年

  75. Arthur
    Arthur
    18 天 前

    支持!!!!!!!!!!! welcome back

  76. Ho Yin Li
    Ho Yin Li
    18 天 前

    多人睇過林病9up

  77. Sze Sze Daily with Kids
    Sze Sze Daily with Kids
    18 天 前

    Wuwu好感動

  78. Jake
    Jake
    18 天 前

    我發現大家都冇飲水...直到閂燈先飲

  79. Alice Wong
    Alice Wong
    19 天 前

    睇完人哋黐線自肥企劃 然後過嚟啓蒙荼毒哲學 好人生

  80. SH
    SH
    19 天 前

    等左好耐!!掛住你地

  81. tai man chan
    tai man chan
    19 天 前

    大師兄番黎了

  82. Jophphrey
    Jophphrey
    19 天 前

    分上下集!!!!

  83. Jophphrey
    Jophphrey
    19 天 前

    分上下集!!!!

  84. ET in Society
    ET in Society
    19 天 前

    非常同意 48:10 至 48:45 呢段

  85. winter wolf
    winter wolf
    19 天 前

    返黎啦咁多位師兄

  86. SpiderBite
    SpiderBite
    19 天 前

    睇慣左平時live個種由平日生活既例子提出唔同既哲學思想, 而家五夜講場好似太嚴肅 XD

  87. 小王子
    小王子
    19 天 前

    好開心係度見到大家 :)

  88. Kingkingl Kingkingl
    Kingkingl Kingkingl
    19 天 前

    加油呀!

  89. Blue Swallowtail Butterfly
    Blue Swallowtail Butterfly
    19 天 前

    未睇先LIKE!

  90. dangerclose
    dangerclose
    19 天 前

    撐到你爆炸呀呀呀

  91. 傻的嗎
    傻的嗎
    19 天 前

    😍😍😍

  92. tony wong
    tony wong
    19 天 前

    今集唔夠時間,仲有好多野未講

  93. chan chan leung
    chan chan leung
    19 天 前

    來了

  94. 張CN
    張CN
    19 天 前

    好正的節目!👍

  95. Boringpenguin
    Boringpenguin
    19 天 前

    odysee已經backup咗 :)

  96. 張CN
    張CN
    19 天 前

    四哥講得好正,現在政府就是希望自己覺得幸福自由,但其實由某政府做成的幻覺

  97. Irene Cheung
    Irene Cheung
    19 天 前

    Support!

  98. Yu Tintinyu
    Yu Tintinyu
    19 天 前

    唔係停咗?

  99. siusiuwa
    siusiuwa
    19 天 前

    哲學有偈傾有2021呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  100. pumpkin lam
    pumpkin lam
    19 天 前

    支持!👍👍👍